niedziela, 23 lutego 2014

#ściśnięte gardło #heart attack

Przyszła leniwa niedziela ;x nigdy ich nie lubiłam. Chociaż już szkoły nie ma,to nadal czuję,że ten dzień jest jakiś taki specjalny.
Wiecie - niedzielne obiadki, spacerki, oglądanie filmów, czy cały dzień z laptopem na kolanach ;p
Dla mnie to istny koszmar! Żaden spacer i żaden film nie potrafi aż tak mnie zaciekawić,żebym zapomniała o tym całym operkowaniu... Namiętnie,co 5 minut sprawdzam Room i maila (łącznie ze spamem) i NIC... Wiem,że minęły dopiero 3 dni od otwarcia Roomu, ale ja jestem taaaka niecierpliwa! A tak to mam tylko milion rozkmin i aż mnie od tego wszystkiego boli głowa ;O
Ahh, muszę zacząć jakąś Mantre chyba odmawiać ;D przygotujcie się przyszłe Au Pairki, bo czekanie to istny koszmar!

see you.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz