piątek, 28 marca 2014

#can't hit on better

Czy mówiłam już,że uwielbiam moją Host Family? <3

Trochę się w sumie denerwowałam, bo ostatnio mało kontaktu mieliśmy. Ja zajęta, oni zajęci i cotygodniowy skype trochę się przesunął. No i dzisiaj piszę e-maila, bach! Host Mum zaraz odpisała. Nastawiona na zjebke dostałam info,że: ( pisownia oryginalna xd )

- "We are so excited to see you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   LOL"

- "We bought a HUGE new swing set  today and a trampoline with a net around it, it will arrive 2 days before you come :0) "


- "Dont pack too much clothes- the mall is 5 minutes away and shopping is FUN!"

- "You may want to ride there when you are here.  It is $45 a lesson but you do not need lessons, so perhaps it will be less OR we will lease our horse for the year and all ride."

- "your host MOMMY and DADDY  lol  :0) "

I jak tu się nie uśmiechnąć na wieczór? <3
Mam kolejne trzy strony projectu, ale wam nie pokażę :P Pokażę jak już skończę.

PS. Dziękuję wszystkim moim Przyszłym, Teraźniejszym i Byłym Operkom <3 mega dużo wsparcia dają mi rozmowy z wami, a kiedy mogę wam pomóc w czymś to już w ogóle mega super się czuję.

Trzymam kciuki przede wszystkim za Was Kochane,które są w trakcie Matchowania - czytam każdy nowy post z namiętnością szaleńca i nie mogę się doczekać,aż się spotkamy tam za Oceanem.

Mam fazę :

see u <3

19 komentarzy:

  1. hahaha LOL najlepsze! :D
    ale zauważyłam sama, że Amerykanie mają taki styl pisania :D moja hostka ciągle pisze yaaaay! so fanny itp :D sama pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak pierwszy raz mi napisała 'lol' to myślałam,że padnę! Haha, ale w sumie fajnie,że tacy lajtowi są ;D

      Usuń
    2. genialnie :D całkowita bezpośredniość haha :d
      i pamiętaj - zakupy są FUN więc tu już oszczędzaj haha :D

      Usuń
  2. Oooooo ale fajna!!! Właśnie taką rodzinkę bym chciała, pozytywni i krejzole trochę. Superr!! Mega Ci zazdroszę!!! I jestem pewna, że to będzie w 100% super rok dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, mega Ci dziękuję <3 To super miłe słowa!!
      I zobaczysz,że już niedługo znajdziesz taką samą, jak nie lepszą rodzinkę <3

      Usuń
    2. Oby :P Haha, same szczere słowa i oczywiście to taka pozytywna zazdrość :)

      Usuń
  3. :O przeurocza rodzinka!
    "Dont pack too much clothes-shopping is FUN!" haha ubóstwiam normalnie.
    Zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak uważasz!
      Nie ma,co zazdrościć,bo niedługo sama taką będziesz miała ;*

      Usuń
    2. Jak już tam dotrę, koniecznie musimy się umówić! <3

      Usuń
    3. Nawet nie ma o czym dyskutować ;D koniecznie!! <3

      Usuń
  4. Matko, jacy cudowni!! Będziesz miała tam dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! ;D Dzięęęęękuję,że tak myślisz <3 ja też mam taką nadzieję!

      Usuń
  5. Super rodzinka! Wydają się meeeegaa pozytywni i otwarci. Gratuluję! Szczęściara z Ciebie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,że tak myślisz <3 to naprawdę wiele dla mnie znaczy Kochana :*

      Usuń
  6. o jaaa! ale masz świetną rodzinkę! :) To będzie świetny rok! Trzymam kciuki za wszystko :*
    Dodaję do listy blogów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję Ci ślicznie, bardzo mi miło ;*

      Usuń
  7. Tak mi się nasunęło: shopping is FUN, especially buying some fancy pyjamas!

    Czarny humor wciaz sie mnie trzyma z tymi pizamami ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się mordka śmiałam jak to czytałam! Czyli hostka bardzo optymistyczna! Obyśmy wszystkie na takie rodziny trafiały (żeby nie zapeszyć :).
    Taka mała uwaga, ten niebieski kolor czcionki na białym tle bardzo ciężko się czyta :)
    Dodaję do ulubionych i chętnie poczytam dalej o Twojej nowej rodzince :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeeej ale super! Ja czekam na mój perfect i nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń