wtorek, 4 marca 2014

#emeilowanie z rodzinką #3

Hejo. Piszę późno,bo intensywny dzień dzisiaj był ^^
Po 21 wróciłam z Zumby!! ( polecam gorąco!!),wypiłam sobie piwko ( a że mam słabą głowę,to już zadziałało), no i postanowiłam napisać notkę, gdyż dostałam troszkę informacji od mojej Rodzinki #3.
Mianowicie mój standardowy schedule:
- zaczynam codziennie o 12, a kończę ok 20
- standard : przekąski, obiad, lekcje, zabawy, kąpanie przed snem, sprzątanie po dzieciakach, jakieś pranie, wymienianie ubrać, w sumie nic nadzwyczajnego
- każdy weekend wolny ( czyli w sumie od 20 w piątek, do 12 w poniedziałek free! ) *
*chyba,że Hości by czegoś potrzebowali ^^
- samochód do dyspozycji 24h na dobę, łącznie z dniami wolnymi

w sumie schedule super!
Na skypa umówiliśmy się w czwartek o 18 czasu polskiego, a o 12 w południe czasu Connecticut.
Nie nastawiam się, bo wtedy zawsze coś się musi schrzanić, ale myślę pozytywnie. Napisałam jeszcze maila z paroma pytaniami, bo nie chcę do czwartku być bez kontaktu z Host Mum. Zapytałam o dzieciaczki, o studia i to czego wymagają od operki. W sumie takie podstawowe pytania. Czekam na odpowiedź!!

Jutro praca od 9 do 21 ;x
Relacja ze skypa w czwartek!!

Bardzo dziękuję Basi za ciepłe słowa i przejmowanie się moim matchem na równi ze mną! <33 Czekam z niecierpliwością na Twój Room i matche <3

miłego wieczoru.
see you. *___*

3 komentarze:

  1. Dopiero teraz przeczytałam posta ;D
    Chcę taką samą HF!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz! Ja jeszcze nic nie mówię,bo nie chcę zapeszyć! ^^

      Usuń
  2. Superrrrr rodzinka ! :) Chcę ją :P

    OdpowiedzUsuń