poniedziałek, 3 marca 2014

#emergency #second / third match

Nie wytrzymałabym, gdybym wam nie napisała.

Tydzień ciszy i BUM!
Jedna rodzinka (match #2) weszli na mój profil, chwilę posiedzieli i zeszli.
Za to MATCH#3 bardzo obiecujący!! <3  Mianowicie :

Rodzina składa się z 7 osób!!
Hości - oboje biznesmeni
Dzieciaczki : dwóch chłopców bliźniaków ( po 5 lat) , dziewczynki 12 i 7 lat ( plus jedna córka już na studiach ) ale opieka tylko nad tymi 5,5,7.
Lokalizacja: Trumbull, Connecticut ( GODZINĘ OD NY i kilkanaście minut od oceanu!!)
Mają duży dom nad jeziorem, dwa psy, 8 kurczaków i dwie świnki morskie ;D
Opis mają krótki: energetyczni, pełni miłości, dzieciaki full time w szkole, kochają nature, sport, kino, podróżowanie, czas na plaży i gotowanie.
Od razu dostałam maila,że chcą skypować. Będę mogła dopiero w czwartek, to też im napisałam,że do tego czasu możemy powymieniać maile.
PS. Host jest polakiem ;P

Co myślicie? Ja zajarałam się lokalizacją i tak ogólnie nimi! Trójka dzieci? Chyba nie najgorzej,co? Nastawiałam się na dwójkę, a tutaj tylko jedno więcej. Poczekamy i zobaczymy jaki schedule, obowiązki, etc. Nie zapeszam!

jaramsięjaramsięjaramsię!
miłego wieczoru <3

4 komentarze:

  1. Jak fajnie, że coś się ruszyło!
    Przeczytałam 7 osób i było tylko o.O ... ale dalsza część mnie uspokoiła haha
    Czekam na więcej informacji! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami można się narobić trzy razy więcej nad jednym dzieciakiem, niż nad trójką :)
    Pozdrawiam, i życzę idealnego perfeect matchu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym jeszcze poczekała na inne zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie jeszcze nawet nie rozmawiałam z nimi,więc nie będę z góry ich skreślać :) a co? Wydaje Ci się,ze coś z nimi nie tak? Ale dziękuję bardzo za radę:-)

    OdpowiedzUsuń