niedziela, 9 marca 2014

#fuckyeah!

PERFECT MATCH!  <333
Nie wierzę,że to na serio się dzieje! Prawie się poryczałam ze szczęścia.

Hello!!

we would like to request a match!!!
Are you ready for America????

<3

Hugs,

K&S.

Mam Perfect Match!!

Minęły dzisiaj dokładnie 2 msc od kiedy wysłałam umowę do Proworku. Dwa miesiące stresów, wypełniania aplikacji, robienie zdjęć, filmików i innych bzdet. 5  matchy, jeden PERFECT <3

Planowana data mojego wylotu : 21.04 ( o ile dostanę wizę, ale jeszcze jestem w szale emocjonalnego uniesienia, więc nie przejmuję się tym! ).

Także, AMERYKO PRZYBYWAM! Tyle lat o tym marzyłam, tyle lat o tym myślałam, i właśnie moje marzenie się spełnia <3
Dziękuję wszystkim bez kogo nie byłby to możliwe : mojej najwspanialszej rodzinie <3, moim przyjaciołom, ludziom, którzy mnie wspierali, pomagali i po prostu wierzyli w sukces!

see u. 

21 komentarzy:

  1. Ale super, gratulację, zazdroszczę, życzę szczęścia i powodzenia!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! I będę grzała dla Ciebie miejsce w Stanach ^^

      Usuń
    2. Grzej, grzej bo może trafię gdzieś niedaleko a jak nie to wpadnę w odwiedziny :P

      Usuń
  2. Hell yeah!
    Ale się cieszę no!
    (a nie mówiłam, że to PM będzie?!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się meeega cieszę! <3 Dziękuję za całe wsparcie!

      Usuń
  3. Ooooo super! A jednak! Powodzenia w ambasadzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że pójdzie gładko ;D

      Usuń
  4. I Bermudy czekają! <3 ajjj! już Ci zazdroszczę! I nawet nie próbuj myśleć o porzuceniu bloga moja droga jak już się tam znajdziesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi się śni! Może to śmieszne, ale ten blog bardzo mi pomaga ;D I może pomoże innym dziewczynom podjąć najlepszą decyzję w ich życiu ;D

      Usuń
  5. Widzialam wlasnie na grupie i odrazu wpadlam zobaczyc czy dodalas posta! Superrr!! Gratulacjeee <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo maila przeczytałam i podpisałam ' agreement ' już musiałam notkę dodać!
      Dziękuję i nie dziękuję <3 Zobaczymy jak to będzie wyglądało na miejscu ;D
      Teraz czekam na Ciebie i Twój perfect <3

      Usuń
  6. gratulacje, kolejna au pair ;D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję mała :*
    A teraz poproszę notkę z cyklu more info about your host family!
    Im sorry but Im so fucking curious.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rodzina świetna i chyba cała reszta sie świetnie zapowiada. Dziadek pewnie będzie śmiechowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Dominika ! :) Życzę powodzenia i do zobaczenia za oceanem !:)

    OdpowiedzUsuń