piątek, 7 marca 2014

# match#5

hejo!
Nie wyspałam się... Całą noc myślałam,że zrypałam wczorajszą rozmowę. Mogłam inaczej odpowiadać, wyluzować się do jasnej cholery i być bardziej przekonywująca! To w sumie mój mózg się tak nakręca, bo dostałam potem e-maila,że K. świetnie się bawiła i że pogadamy znowu w sobotę.
Tak czy siak, nie wyspałam się,bo strasznie się denerwuję. Może to dlatego,że zaczęło mi zależeć? Na razie żadna rodzinka nie była nawet zbliżona do tej... Dlatego tak się przejmuję!! Teraz najważniejsze,żeby mega dobrze przygotować się do rozmowy z dzieciaczkami. Jak będę miała po swojej stronie i dziadka i dzieci,to mam większe szanse! haha.
Matko,matko,matko. Trzymajcie kciuki! Ja chyba zwariuję!

MATCH #5
-Bingham Farms, Michigan
-Host Japończyk inżynier
-Hostka Amerykanka księgowa
-4 dzieci! (  Dziewczynki : 13,4 Chłopcy 8,10 )
-dwa psy
Mają bardzo ładny,długi list do Au Pair, w którym jest baardzo dużo informacji. Dzieciaczki trzeba odprowadzić na autobus, obiadek, lekcje, zabawy, zajęcia pozalekcyjne. Hości bardzo lubią piesze wycieczki i często wyjeżdżają na wycieczki. Weekendy przeważnie wolne. Podobno tam gdzie mieszkają jest dużo pubów, klubów sportowych, baseny, sklepy etc - więc pomimo,że to Michigan, jest co robić ^^ Mają duży teren, gdzie jak napisali, czasem można spotkać jelenia. ( no tak, w końcu niedaleko do Kanady xd ). W domu porozumiewają się PRAWIE ZAWSZE po angielsku, ale czsem zdarza się im po Japońsku,bo Hostka też trochę mówi w tym języku. hahaa . Zdjęcia bardzo pozytywne, na każdym są całą rodzinką.

Dostałam już miłego maila,że "mogę pasować idealnie do ich rodziny", ale ja nie jestem przekonana. Oczywiście odpiszę i umówię się na skypa, ale wolałabym oboje rodziców Amerykanów ( bo strasznie chcę poznać amerykańską kulturę, święta, no i język przedewszystkim!), po za tym 4 dzieci i to dwoje nastolatków,to dla mnie raczej za dużo ;x no i lokalizacja też nie jakaś oh i ah! ;D
Niestety na razie każdą rodzinkę będę porównywać do Match#3 ...

czas pokaże!

Miłego dnia kochani *__*

see u.

7 komentarzy:

  1. Nie stresuj się tak! Na pewno wypadlaś super! Może napisz im jakiegoś maila, ze też Ci się spodobali? Trzymam kciuczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkręcasz się, rozkręcasz! Właściwie, to rodzinki się rozkręcają ;p
    Świetnie, że dużo się zgłasza (:
    Co do porównywania - to chyba dobrze. W końcu to TY masz spędzić z nimi rok i cudownie, że masz tę rodzinkę #3, do której możesz porównywać!
    Trzymam kciuki za Trójkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, skoro nie jesteś do końca przekonana Kochana, to może warto jeszcze poczekać? ;> nie martw się, będzie dobrze! ma być idealnie! :) ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Match#3 to jestem pewna :p ale wiem,że jak się nastawię,to potem nic z tego nie wychodzi :d więc czekam na jutro!

      Usuń
  5. Ale Ci się tych matchy posypało! Daj trochę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cwaniakuj! Zaraz będziesz miała dwa razy więcej <3 czuję to!!

      Usuń