poniedziałek, 10 marca 2014

#more about my fuckinawesomeamericanperfecthostfamily

hejo szkraby!

piszę, bo mam ochotę i piszę,bo ktoś jest 'fucking curious', a w sumie nie mówiłam o szczegółach na temat mojej Host Family. No to proszę bardzo:

Hostka - K. jest biznesswoman, kilka lat temu wymyśliła pewną rzecz i teraz razem z mężem prowadzą firmę, która sprzedaje produkty na całym świecie - w tym w Polsce ( nie będę mówiła jaką,bo nie wiem czy wolno używać nazw handlowych ); hostka jest pół Rosjanką pół Niemką, ale urodzoną w Stanach
Host - S. , polskie korzenie, jego ojciec CUDNY DZIADEK <3 jest Polakiem, natomiast mama Amerykanką, dlatego też Host po polsku nie rozmawia, nie umi, nie chce mu się, whatever. W Stanach polski język zamiera niestety.

1. Dziewczynka - B. lat 7 :
- słodka księżniczka bez dwóch przednich zębów
- uwielbia się przebierać, mówić, tańczyć, bawić się
- uwielbia zabawy na zewnątrz
- jak to określiła K. "she is a fire ball, she will keep you very busy"
- ostatnio pochwaliła się,że zaczęła ćwiczyć Jogę

2. Dziewczynka - K. lat 13
- nie wymaga opieki, jedynie czasem,żeby ją zawieść do znajomych czy na zajęcia
- uwielbia muzykę i zwierzęta
- niestety jeszcze jej nie poznałam, ani nie widziałam

3. Chłopiec - BE. lat 6 < pierwsza i ostatnia litera,żeby móc bliźniaków jakoś rozróżnić ;p >
- kocha sport, piłkę nożną, wrestling, gimnastykę i bawić się
- kocha zwierzęta, zwłaszcza jednego ze swoich piesków FiFi
- najbardziej na świecie kocha swojego tatusia
- lubi łowić ryby i zabawy na świeżym powietrzu

4. Chłopiec - BY. lat 6
- synuś mamusi, którą kocha nad życie
- typowy 'dzieciaczek' , zachowujący się w dziecinny słodki sposób
- kocha sport, swoich znajomych, zabawy na zewnątrz i LEGO!
- jak to bliźniak naprawdę lubi to samo,co jego brat

5. Dziewczyna - M. lat 19
- studiuje nauki środowiskowe i mieszka w Cali
- jest w domu na święta i wakacje

Cała rodzinka kocha pływać, także w sumie w każdy letni dzień są na basenie, których w okolicy jest mnóstwo.
Lokalizacja : Trumbull, CT.
Obczaiłam na mapie ich dokładny adres, pooglądałam sobie fasadę domu - naprawdę robi wrażenie. Okolica śliczna - niby lasy i duużo drzew, ale to wszystko nie wygląda jak jakiś busz, tylko jakby jakiś architekt dokładnie zaprojektował każdy kawałek tego 'miasta' . Miasto jak miasto, raczej przedmieścia Nowego Jorku, gdyż pociągiem jedzie się tam niecałą godzinkę, samochodem nawet szybciej.

Dziadki mieszkają w Maine, i dosyć często są przez Host Family odwiedzani ;) łowienie ryb, odpoczynek, te sprawy.

Zainteresowania rodzinki podane w aplikacji:
- gotowanie
- taniec
- piłka nożna
- jadanie po za domem ( w ich domu są tzw, "obiady tematyczne", np. Dzień Taco, czy Dzień kuchni Operki ;D
- gotowanie
- gimnastyka
- pisanie
- czytanie
- pływanie łodzią ( w  sensie rejsy )
- jazda na nartach
- podróżowanie
- "Do it Yourself"
- fotografia
I zapewne mnóstwo innych rzeczy! Mam nadzieję,że chociaż trochę wam to przybliżyłam, oczywiście jak coś mi się przypomni to jeszcze dodam ;D

Na profilu APC już jesteśmy oficjalnie zmatchowani, jutro czekam na telefon od mojej agencji i zaczniemy ogarniać temat Visy! ;o Czytam sobie wszystkie info w aplikacji, całe 95 stron opisanego programu Au Pair krok po kroku, oglądam jakieś szkoleniowe video etc i po mału zabieram się za PreDepartureProject.

Tylko ktoś kto znalazł swoją PF wie jakie to uczucie. Mieszanka wybuchowa. Z jednej strony chcesz płakać ze szczęścia, a z drugiej już w tym momencie odczuwasz tęsknotę i strach. Moje marzenie właśnie się spełnia, a ja chcę je wykorzystać tak bardzo jak tylko się da! Teraz jestem w euforii, ale już po mału zauważam,że z większą uwagą przypatruję się każdej prostej czynności jeszcze tutaj na miejscu. Tak jakbym chciała wszystko dokładnie zapamiętać, gdy już te codzienne widoki staną się tak odległe...

śpijcie dobrze,
see you.


17 komentarzy:

  1. Wydają się być bardzo fajni! :) Gratsyy raz jeszcze i mega zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Teraz czekam na Ciebie!

      Usuń
  2. Oni są na serio perfect! Czy Ty aby nie za dobrze trafiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że trafiłam najlepiej jak mogłam!
      Czekam na Ciebie kochana! Czekam ja i Connecticut!! <3
      ŻADNE COLORADO!

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada :) i jeszcze ten dziadek :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jestem zaspokojona! Dziękuję :*
    Mam nadzieję że się okażą tacy super też na miejscu. Życzę Ci tego, no i oczywiście abys szybko ogarnęła sprawy wizowe, bo wiem że trochę do roboty Cię czeka, stresu co nie miara przed rozmową, ale potem już z górki...
    Ja właśnie kończę swój projekt... już nie wiem który dzień z kolei ślęczę nad nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nawet nie chcę jeszcze myśleć o tej wizie całej! Ale wizja wycieczki do mojego ukochanego Krakowa jest bardzo zachęcająca! <3 Pewnie z wyjazdu po wize wyjdzie tygodniowy pobyt. haha ;D
      Już wiem kogo będę wypytywała na temat projektu!

      Usuń
  5. z opisu wydaja sie super rodzinka ;) oby wszystko bylo dobrze jak juz tam bedziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mam taką nadzieję,że na żywo wszystko będzie tak samo super <3

      Usuń
  6. jej, wydają się super :) gratulacje i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuje,żeby nie zapeszyć:p

      Usuń
  7. Znalazłam przed chwilą Twojego bloga, przeczytałam wszystkie notki i się podjarałam ;#
    Terasz i ja będę z Tobą przeżywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło! A co Ty też chcesz\jesteś operką? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, zobaczysz jak zaczniesz zwracać uwagę na WSZYSTKO dookoła ciebie, jak już dostanesz wizę! Wszystkie (prawie) to znamy <3
    No i jeszcze troszkę, a będziemy razem imprezować!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile ją dostanę! Na razie siedzę nad tym ds gównie i próbuje to wypełnić! Na każdej stronie każą wpisywać co innego ;x wrrr. Jutro chyba to dokończę, bo mnie szlag trafi ;D
      i nie mogę się doczekać NowoJorskich imprez <3 ( pomimo,że jesteśmy under 21 xD )

      Usuń
  10. Cześć! To Ja "emiliax", ta "nowa" z forum ;) Przeglądam sobie blogi i na pewno zagoszczę tu na dłużej ^^

    OdpowiedzUsuń