środa, 26 marca 2014

#shopping is cheaper than psychiatrist #seminar #ticket

Cicho coś u mnie było, a to wszystko za sprawą, iż - nic aż tak ciekawego się nie działo,żeby codziennie pisać o tym osobną notkę.
Jeżeli chodzi o to,co misie lubią najbardziej, to chociaż wiem,że nie powinnam, i Nadia kazała mi wszystko zwrócić - to byłam na zakupach! Ale stwierdziłam,że para porządnych skórzanych butów ( wyszło ich 3 xd ) i para porządnych spodni ( wyszło razem 160 zł po obniżce ) na początek się przyda nie ?

O to dowody, dlaczego nie mogłam się im oprzeć :






 I moja zacna piżamka <3



Proszę nie krzyczcie,że niepotrzebnie wydałam pieniądze ;c obiecuję już więcej nie kupować ciuchów ( no chyba,że na przecenach! ;D )

Wczoraj odbyłam rozmowę na Skype z p.Anią ( która a pro po na skajpie miała sto razy milszy głos o ile to możliwe niż przez telefon :D albo może to nie z Nią gadałam, ale mniejsza o to ). Tak więc jedyne co mam robić,to mój Pre - Departure Project, który uważam, że jest dość istotną rzeczą. Niech sobie mówią,że Hości mają to w dupie, albo że bez sensu jest to robić, ale ja mam mnóstwo radochy przy tym, na pewno na początku mi to pomoże, i na pewno moja rodzinka nie jest taka straszna,że będzie miała w dupie moją ciężką pracę. Także rozwijam się plastycznie, a dowody za moment. Dowiedziałam się w końcu na temat nurtującego mnie pytania - czy jak zamówię walizkę, która razem z kółkami ma 161 cm,to czy przejdzie? P. Ani stwierdziła,że i tak najważniejsza jest waga, ale mnie dalej odpowiedź ta nie satysfakcjonowała, więc zadzwoniłam do Lotu i Lufthansy i nareszcie miałam pewność - 158 wymaganych centymetrów, to sama pokrywa BEZ KÓŁEK ( moja ma te 161 z kółkami :D ), więc spokojnie mogę zamawiać! PS - wygrała walizka nr 11,czyli czarne kropki ;P no chyba,że do jutra mi się zmieni - ale na pewno KROPKI! ( btw Dziękuję Kochane za pomoc w wyborze <3 )

Co więcej, gdyby nie p.Ania nie dowiedziałabym się,że na moim Roomie widnieje już mój bilecik <3
Niestety z przesiadką ;( 21.04 o 6:05 mam lot z Wrocławia do Frankfurtu. Tam po wylądowaniu ( ok 7:25 ) troszkę sobie czekam i o 10:35 mam locik do NYC! Mam tam być o 13 czasu NY, czyli o 19 naszego :D z czego wynika,że czeka mnie 13 h podróży ;c ahh! Ale czego się nie robi dla AMERICAN DREAM <3

o, i będę leciała taką o to maszyną! : 


a to moje miejsce ( to na czerwono xd ) :



Jaram się mega przeogromnie! I boję się jednocześnie. Znacie to uczucie?

A co do dnia dzisiejszego, to byłam na Seminarium poświęconym Studiom W USA i wiecie,co? To co proponuje Amerykańska edukacja, to jest to co powinni oferować w każdym cywilizowanym kraju. Seminarium prowadziła między innymi rodowita Amerykanka i baj de wej konsul w Krakowie. Pokazała nam różnice jakie są w sposobie myślenia polaków i amerykanów. Tak w skrócie - w PL najważniejsze jest uczenie się na pamięć ;x natomiast w US najważniejsze jest "uczyć się myśleć", "uczyć się jak być produktywnym i jakie są ważne elementy, które przydadzą nam się w życiu i w kontaktach z np potencjalnym pracodawcom", a przy okazji mega rozbudowane social life i różnego rodzaju STYPENDIA. To tylko tak w mega skrócie - jednym słowem - nic tylko tam studiować, naprawdę.

A na koniec trochę moich plastycznych braków zdolności :






Tymczasem czas poobczajać wasze najnowsze notki, iść z psem i spać.
Do usłyszenia miśki,

see u <3






15 komentarzy:

  1. Wiesz co... Mam nadzieje, ze Twoi hosci podzielają milosc do pidzam tak samo jak moi i ta twoja nowa nie bedzie Ci potrzebna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma drugich takich Hostów - Piżamowych Maniaków, jak Twoi, więc nie mam się czego obawiać <3
      ale będziesz słodko wyglądać!! hahahah

      Usuń
    2. Haha. Ja też Cie uwielbiam! I o ile o mnie nie zapomnisz w tej Virginii,to przyjadę i też założę piżamkę,żeby Cie wesprzeć psychicznie! <3

      Usuń
    3. Nie wiem czy ja do czasu Twojego przyjazdu, już nie będę zniszczona psychicznie od tego piżamowego szaleństwa ;D

      Usuń
  2. NIC NIE KAZAŁAM CI ODDAWAĆ!!! Bez przesady :D (sama z tym wyleciałaś!) Ekscytacja i strach... Czuję to, chociaż ekscytacja przeważa :D ZAZDRO BILETU!!! Ehhh kiedy ja dostane mój?! :(((( Dobra, jeszcze trochę cierpliwości mi nie zaszkodzi ^^ Trzymaj sie brzydalu :*
    P.S. Przeprosiłaś skarbonkę???? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZEPROSIŁAM! ;D
      Już niedługo Kochana dostaniesz swój bilet i niedługo się tam zobaczymy za oceanem <33
      Sama jesteś brzydal :(( :**

      Usuń
  3. Jejku, 19 maja to już!! <3 super, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie dziękuję,żeby nie zapeszyć:*

      Usuń
  4. aaaa ! widzę że nie tylko ja kocham kupować mimo że nie powinnam :D <3
    piżamka z Sinsaya? Mam całkiem podobną <3

    zazdroszczęę już biletu! Miejsce w samolocie miałaś już wybrane ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! zakupy mój żywioł! i owszem piżamka z Sinsaya.
      Miejsca miałam już wybrane - inaczej wzięłabym pod oknem! <3

      Usuń
    2. i tak masz spoko- możesz zaglądać komuś przez ramie haha :D
      najgorzej mają Ci w środku !

      <3 a brązowe butki cudne

      Usuń
  5. I weź tu zaoszczędź trochę kasy, kiedy w sklepach takie cuda! No nie da się haha! Obstawiałam 11, bo najładniejsza! Dasz linka do strony na której zamawiałaś? Ja też potrzebuję walizki, a nie mogę nigdzie znaleźć fajnych - tzn. jest dużo na mieście, ale nie takie jakbym chciała - kobieta zmienną jest hahah. O matko, moje zdolności plastyczne sięgają poziomu -95273, więc już sobie wyobrażam jak będzie mój wyglądał - no masakra po prostu. Twój bardzo mi się podoba :D Bużka, trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE DA SIĘ OSZCZĘDZIĆ! Ale matko,co to będzie w NYC? Przecież ja chyba zbankrutuję ;o
      Ostatecznie zamawiałam z allegro, o stąd:
      http://allegro.pl/nowosc-duza-walizka-poliweglan-madisson-5xkolor-i4063999266.html

      Ta jest odrobinkę inna, ale lepsza, bo ma możliwość zapięcia na szyfr tych pierdzielników od zamka i takie nóżki po boku :D

      Na pewno Twój Project będzie super! :D <3

      Usuń
  6. Project wygląda świetnie! <3
    A miejsce, szkoda że nie całkiem przy oknie, ale i tak możesz sobie zerknąć na piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń