piątek, 21 marca 2014

#too many siutcases #too little money

hej kochane/kochani!

Mam taki o to zacny problem - nie wiem jaką kupić sobie walizkę! Dlatego też poniżej zamieszczę parę przykładowych modeli, które w sumie całkiem spoko są, ale że ja się w życiu nie zdecyduję, także proszę o pomoc!! ;D



1.

2.


3.


 4. 
 5. 


6. 

7.

 8.

 9.

 10.

11.


 12.

Co myślicie? Która kolwiek w ogóle się Wam podoba?  A może macie w zanadrzu coś innego? 
PS. Wiecie jakie dokładnie wymiary powinny być? ( To pytanie głównie do dziewczyn, które leciały i wiedzą jakie są standardy jeżeli chodzi o samoloty lecące do USA ).

Rozmawiam z Agencją dopiero we wtorek, a tak już bym może jakąś walizkę zamówiła ;P



see u <3

30 komentarzy:

  1. 11 jest fajna :) Słyszałam, że dziewczyny kupuja materiałowe, żeby można było więcej upchać i żeby lżejsze było :) Co do wymiarów to poczytaj na stronie lotu, oni tam powinni mieć napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta 11 akurat waży mniej więcej tyle,co materiałowe, a na pewno bardziej mi się podobają ;p
      O, spojrzę,co tam mają napisane, żebym nie kupiła za małej/za dużej ;D
      Dziękuję ;*

      Usuń
  2. 1 nie kupuj to jest taki badziew ze Ci mowie! mialam ja raz i napchalam duzo bo mysle materialowa to mozna duzo wlozyc rzeczy! ale co sie okazalo ta raczka plastikowa mi sie naderwala i w ogole kolka plastikowe, ktore chodza jak chca a slychac je z kilometra! polecam te z 4 kolkami bo one widze ze sa naprawde z kauczuku a nie z plastiku! kauczuk to podstawa walizki ;) mam nadzieje ze pomoglam ale to sa tylko moje spostrzezenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! 1 odpada! Dzięki <3
      Widzę Kropki najbardziej się wszystkim podobają ;P
      Dziękuję za pomoc! <3

      Usuń
  3. Ja również nie brałabym materiałowej - zwłaszcza na bagaż główny, bo często są rozrywane ;/
    Groszki rządzą!
    Co do 3, to takiej jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kolejny głos za groszkami! <3
      Dziękuję ;*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a ty tam żyjesz z tą aplikacją?

      Usuń
  5. ta 5 jest złota
    zauważyłam, że dużo ludzi z nimi lata i żyją, a te materiałowe no... jednorazowa przygoda haha

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupuje w groszki, ale mini na podreczna :D ogolnie podobaja mi sie wszystkie groszki plus 3 sztuka :D z tego co sie orientowalam w locie wymiary torby nie moga przekraczac 158cm (lacznie) chociaz i tak przymykaja na to oko podobno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie paczyłam. I Lot i Lufthansa ma tak samo :D więc ta duża w groszki nadaje się idealnie,bo ma razem 156cm ^^

      Usuń
  7. A to w sumie nie jest tak, że najważniejsza jest waga żeby nie przekraczała dozwolonej a wymiary mogą być dowolne? Przynajmniej z tego co mi znajomi mówili, którzy lecieli do USA ale to faktycznie może zależeć od linii.
    A możesz podać mi link do tych walizek w groszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/okazja-walizki-walizka-duza-poliweglan-2-wzory-i4079824740.html

      Proszę <3

      Usuń
  8. link po proszę do trójeczki!
    I gratuluję wizy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/nowosc-walizka-walizki-srednia-l-2-wzory-i4070855219.html

      Proszę i dziękuję <3

      Usuń
  9. 9 i 12 wybieram :D
    Ja miałam zwykłą NOWĄ materiałową na kółkach. Na lotnisku w NY dostałam ją rozerwaną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde! To na pewno nr 1 odpada!!
      <3

      Usuń
  10. Nr 4!!! Jest świetna!!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zastanawiam się właśnie między 4 a 11 ;D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Myślisz,że jak wybierzesz 4 walizki na raz to mi ułatwisz? ;O
      <333

      Usuń
  12. wybrałaś te walizki? bo ja kurde nie wiem! Najbardziej mi ssię ta trójka podoba, jest mega, ale jestem ciekawa czy to plastik czy to poliwęglan (choć na to bym nie liczyła przy takiej cenie) czy to jakaś mieszanka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba biorę kropki :D Bo to poliwęglan ( przynajmniej tak napisali xd ). Tylko jeszcze nie wiem który kolor ;P

      Usuń
  13. Podobaja mi sie wszystkie w kropki :D. Nie wiem, ktora najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór ciężki! Ale kropki na pewno biere <3

      Usuń