piątek, 11 kwietnia 2014

#gifts

 Tak! Ten post będzie poświęcony prezentom dla mojej Host Family. Wiem,że powinny to być drobiazki, ale jak pomyślałam,że będę z tymi ludźmi przez min rok, że będę jadła z ich lodówki, kąpała się w ich wannie i spała w ich łóżku,to nie mogłam wydać kilka złotych na jakiś breloczek 'I lof poland' ;D Tak więc: 

1. Dla mojej Księżniczki ( różowa bransoletka z delikatną kokardką i zestaw do tworzenia biżuterii - niebiski ) : 




2. Dla moich Chłopaków - klocki Cobi ( rycerze, bo te wszystkie wojenne wydawały mi się zbyt agresywne ) : 







3. Dla Starszej K. ( bransoletka na czarnym sznurku z gwiazdką wysadzaną cyrkoniami ) 




4. Dla Host Mum ( srebrne kolczyki z bursztynem ) :




 5. Dla Host Dad ( trylogię z angielskimi napisami ) :


6. Dla dziadków ( likier czekoladowy <3 ) 



I tak ogólnie dla dzieciaczków, trochę jakichś książeczek, wodne kolorowanki i naklejki : 




9 dni!! 





see u <3

18 komentarzy:

  1. <3 likier haha

    ej klocki mega! Gdzie Ty je wytrzasnęłaś Stara?!




    ... pamiętaj o sękaczu LOL xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro lol :D za chyba 30 zł ;D

      ta, już lecę kupować i pakować w walizkę, która i tak mi się nie domknie LOL

      Usuń
  2. Też kupiłam dziewczynkom zestaw do robienia biżuterii! Genialny pomysł ! :)

    Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wydawało mi się to fajne ;D dziewczynki lubią błyskotki, a przy okazji mamy jakieś zajęcie haha

      Dzięki <3

      Usuń
  3. Slodkie tw bransoletki ♥♥♥
    Boze 9 dni? :0 jak szybko! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają ;p
      Masakra jak szybko ;D

      Usuń
  4. Oj z tych 'samych swoich' to sie dziadek powinien ucieszyć! :P hehe mam nadzieję, że im się spodoba tak jak i Polakom ;)

    ta pierwsza bransoletka z kokardką prześliczna! i fajne kolczyki dla mamuśki ;)
    suma sumarum, nieźle się wykosztowałaś! oby to docenili, że się postarałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję,że to jest jakoś fajnie przetłumaczone na angielski :D Bo wiesz, jednak Sami Swoi mają swój urok ^^ no ale zobaczymy ;p

      Cieszę się,że Ci się podobają <3333

      Usuń
  5. Gdzie można dostać takie kolorowanki wodne coś tam coś tam? Mam chłopców 3 i 5 lat i może byłby to dobry pomysł.. Szukalam ostatnio w empiku ale albo kiepski empik albo kiepska ja!
    A z prezentami zaszalałaś dobrze mała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empiku w ogóle nie ma takich rzeczy ;x w takich większych papierniczych też nie. Ja kupiłam w takim małym, skromniutkim i zapomnianym ;D i to są najlepsze miejsca na takie rzeczy :P

      Usuń
  6. Podsumowując: na prezenty wydałam milion zł :P
    Fajne! <3 Odliczam z tobą kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie milion ;p bo mam mega zniżki w Aparcie hahahah
      Oni wydadzą na mnie milion, to ja mogę jakiś procent się odwdzięczyć! ;D
      a ja z Tobą <3333

      Usuń
  7. A tak podsumowując ile wydałaś łącznie na te prezenty? ;)

    POZDRAWIAM, N ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Załóż sobie INSTAGRAM!!! Chce widzieć wszystko na bieżąco!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie miałam taki zamiar haha ;D

      <3

      Usuń
  9. Załóż, załóż, załóż!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę! : http://instagram.com/dominikah_

      co prawda z USA zdjęcia dopiero będą za kilka dni, ale już założyłam hahaha
      espeszjali for u ;3

      Usuń