niedziela, 20 kwietnia 2014

#last one from homeland

Także tego dziewuszki ( i inni o ile takowi to czytają ;p )

Ostatnia notka z polskiej ziemi!  Jestem spakowana - i pomimo namów "nie bierz za dużo", jestem spakowana prawie do ostatniego kilograma! Mam tylko nadzieję,że moja wagą prawdę rzecze i nie będę musiała jutro o 4 rano na lotnisku coś wypakowywać z walizek ;D hahahaa

Stresik? W sumie nawet nie! Może bardziej ekscytacja i narastająca tęsknota. Wszystko,co do tej pory mnie wkurzało, irytowało i co miałam ochotę zabić, nagle staje się cudowne i piękne. Ahh my ludzie czasem mamy bardzo zwariowany umysł.

Dzisiaj cały dzień ktoś przychodzi i się ze mną żegna haha ;D to przeurocze, gdyby nie to,że ja nienawidzę pożegnać i ukratkiem chowam łzy.  A co to będzie jutro na lotnisku? o matko i córko!!

Wiem jednak,że to krok ku lepszej przyszłości i wspaniałej przygodzie! Życzę każdemu z Was, by mógł przejść tą długą drogę, mając wsparcie wszystkich cudownych osób z Operkowej Rodzinki <3 i w końcu spełnić swoje marzenia! Nie ma nic piękniejszego jak dążenie do tego <3

Tym ckliwym jak zwykle akcentem, chcę was pozdrowić ostatni raz z Polski. Dziękuję każdej z was osobna za komentarze i za wspólne oczekiwanie na ten upragniony dzień!! Czekam na was wszystkie tam!  A te które są już za oceanem, mam nadzieję,że przyjmiecie mnie z otwartymi ramionami! ;*

następna notka już zza oceanu <3

see u!

30 komentarzy:

  1. Powooodzenia Domiii <333 i dawaj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję,żeby nie zapeszyć! Oczywiście,że dam znać:*

      Usuń
  2. Trzymaj się, bezpiecznej podróży!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:* oby samoloty doleciały całe i szczęśliwe:p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję Kochana :** do zobaczenia wkrótce!<3

      Usuń
  4. Szczęśliwego lotu Kochana! Czekam z niecierpliwością na wieści zza oceanu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję się podzielić wszystkim jak tylko będę mogła <3

      Usuń
  5. Jejku, jak Ci super, że to już <3 Spokojnego lotu, cykaj jak najwięcej fotek w NYC <3 Powodzenia Kochana, Twoja przygoda i podróż marzeń właśnie się zaczyna, suuuper, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia za oceanem w takim razie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!! Szczęśliwej podróży :)) Czekam na post już zza Oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj obudziłam się po 7 i pomyślałam sobie o Tobie :) że właśnie dolatujesz do Frankfurtu! A już za chwilę będziesz miała samolot do NY..
    Nie mogę się doczekać wieści z Ameryki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ! Trzymam kciuki, żeby Ci się podobało :) I czekamy na wieści z USA! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ! Boooże, boże już pewnie po przesiadce jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa! Czekam na notkę! I straszliwię zazdroszczę - ja muszę jeszcze czekać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa już jesteś na miejscu ;D ale jestem ciekawa co tam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O maaaaaamuuusiiuuu!!!! TO JUŻ???? Czekam na notkę z AMERYKI! ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. wchodzę i wchodzę na tego Twojego bloga, przeczytałam masę postów do tyłu.. a notki z Ameryki nadal nie ma :(
    powodzenia tam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Wybacz zwłokę,ale tutaj naprawdę ciężko czasem o chwilę na napisanie czegoś haha ;)

      Usuń