wtorek, 15 kwietnia 2014

#pre #departure #orientation #project #finish

Nareszcie go skończyłam! Z powodu moich wątpliwych umiejętności,ale za to wysokich ambicji, tworzenie owego projektu zajęło mi niesamowicie dużo czasu ;D
ale powiem szczerze,że była to dobra zabawa ( pomijając to,że nienawidzę jak mi się kleją palce!!)!

DUŻY PS - Kochana Nadia jest już w NYC <3 Trzymam za Ciebie kciuki niesamowicie, mam nadzieję,że już super się bawisz!! Nie mogę doczekać się jakiejś wiadomości zza oceanu i aż się spotkamy! <3

No to zaczynamy : 




  





















 Teraz zostało to jeszcze zbindować czy coś i 'włala' ;D

miłego dnia miśki,
see u <3

20 komentarzy:

  1. Widać, że się nieźle napracowałaś! Ale było warto, super Ci to wyszło:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko !! mega ten projekt, podziwiam za cierpliwość do tego haha :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ KOCHANA!
      Ej miałam w połowie chwile zwątpienia,co do tego ;D ale jak już zaczęłam to głupio było nie skończyć. ^^

      Usuń
  3. Wow! Super masz Pre-Departure Project! :) Nawet nie chcę wiedzieć, ile musiałaś spędzić nad nim czasu... zdolniacha z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko dziękuję! <3

      nawet nie mi nie mów! zaczęłam jakieś 3 tyg temu jak nie więcej hahaha

      Usuń
  4. Baaardzo fajny, na pewno się im spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3

      mam taką nadzieję, hahah ;D

      Usuń
  5. Super to wygląda, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne, ależ się postarałaś :) zazdroszczę Ci, że lecisz do Stanów :P Ja na razie planuje wyjazd do UK, a potem kto wie, może zawitam i za Ocean :) Zapraszam też na mój blog: weareyoung13x.blogspot.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Bardzo dziękuję! ;D

      No ja na początku też miałam do UK lecieć, ale brytyjskie dzieci i akcent to nie dla mnie hahah za blisko :P

      Usuń
  7. "Włala" hahaha
    Pewnie to samo powiedział ten ziomek jak wyslal dzisiaj rano te zdjecia... Hahaha


    A projekt mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKSON <3 starałam się lol

      Oj on to na pewno powiedział włala, zaraz po tym jak się przebił przez ten gąszcz!!

      Usuń
  8. kochana! pieknie ci to wyszlo! widac ze kreatywna z ciebie bestia :P przepraszam za brak szczegolowych iformacji, ale naprawde ciezko tutaj z chwila wolnego,a jak juz taka sie zdarzy to pierwsze co - telefon do mamusi :P 4 dni!!!! czekam na ciebie bae!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!!!

      O matko ja na zawał padam,że Ty już tam jesteś!!!!!!! <3 niecałe 4 dni zostały i zaczynamy opanowywać CT!

      Do zobaczenie ;*

      Usuń
  9. Wyszło BOOOOOSSSKOOOO!!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent dziewczyno! :D jestem zachwycona!

    zapraszam serdecznie http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dzięki wielkie!!
      Na pewno będę do Ciebie zaglądać :P

      Usuń